Veebipoe müügitingimused

Veebipoe www.fere.ee (edaspidi Fere e-pood) omanik on OÜ Fere OÜ (registrikood 10102670 ), asukohaga Eesti, Tallinn, Laki 7a, 10621.

Fere e-poel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.fere.ee

Tingimustele lisaks kohaldatakse Fere e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt.

Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

 

Tellimuse vormistamine

NB! Eraisikutel ja mitte lepingulistel ettevõtetel on Fere e-poest võimalik osta vaid tooteid, millel on kuvatud ostuhind.


1.  Lisa meelepärased tooted ostukorvi

Tooteid on võimalik leida kahel erineval viisil:

 - kasutades meie otsingumootorit, võid sisestada kas huvi pakkuva toote nimetuse, tootekoodi või EAN koodi. Otsingumootor reageerib ka osalistele nimetustele või koodidele!
 - kasutades toodete menüüd, võid valida huvi pakkuva tootegrupi ning seejärel alamgrupi;

Saadud nimekirja on võimalik tootekoodi, toote nimetuse või hinna järgi sorteerida. Samuti on võimalik valida kahe (pildiga ja pildita) vaate vahel.

2.  Vormista tellimus

  1. Kui tooted on valitud, saad ostukorvile klikates hea ülevaate ostetavast. Vajadusel on võimalik korrigeerida toodete koguseid, tooteid ostukorvi lisada või eemaldada.
    Kui oled oma tellimuse sisuga rahul, klikka „vormista tellimus”.

3.   Vali kauba kättesaamise viis

Saad valida kahe variandi vahel:
- Soovin ise kaubale järele tulla aadressile Laki 7a, Tallinn (TASUTA)
- Soovin kauba transporti:

* Väiksemõõtmeliste toodete transport on 2 EUR.
* Suuremõõtmeliste toodete transport on 6 EUR.

Suuremõõtmeliseks tooteks loetakse toodet, mille kas või üks mõõtudest ületab mõõte 39 x 38 x 64cm.
Väiksemõõtmelised kaubad toimetame Sulle sobivaimasse Omniva automaati. Suuremõõtmelised kaubad toimetab kohale kuller, Sinu poolt sisestatud aadressile.

Oma eelistuste ja/või muu info edastamiseks kasuta tellimuse kinnitamise faasis olevat kommentaari välja.

NB! Tule- ja plahvatusohtlikke tooteid Fere e-pood postiga ei tarni!
NB! Transport Eestist väljapoole on erikokkuleppe alusel.

4.   Sisesta oma andmed

Palume Sul sisestada ankeeti oma nimi, e-maili aadress, telefoninumber ja kauba kättetoimetamise aadress.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay (makseid vahendab Maksekeskus AS)) või muu makselahenduse abil (Visa/Mastercard kaardimaksed, sularaha, ülekandega).

Fere OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Fere e-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

5.    Tasu kauba eest ülekandega tellimuse kinnituse alusel.

Saadame Sinu e-mailile ühe tööpäeva jooksul tellimuse kinnituse. Tellimuse kinnituselt on võimalik näha, kas soovitud tooted on soovitud kogustes saadaval.

Juhul, kui valisid kauba kättesaamiseks Fere poolt vahendatud transpordi, siis kajastub kinnitusel ka transpordi maksumus ning kauba kättesaamise paik.

Tellimuse kinnituse alusel palume Sul teha Fere arveldusarvele ülekanne kinnitusel välja toodud summas. Oluline on ülekande tegemisel selgituse väljale kirjutada tellimuse kinnituse number! Palume Sul kauba eest tasuda kahe tööpäeva jooksul. Vastasel juhul tellimus tühistatakse.

6.     Tellimuse täitmise aeg

Kui tuled kaubale ise järgi siis tellimuse täitmise aeg on 1 ööpäev! See reegel kehtib nii e-poes, telefoni teel, e-maili teel kui ka kohapeal tehtud tellimuste puhul.

 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Fere e-poe arvelduskontole.

Fere e-pood jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Ostjat informeerides.

Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. Fere e-poel on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik kauba lõppemise tõttu tarnida või mõnel muul põhjusel. Fere e-pood informeerib Ostjat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-posti teel. Juhul, kui Ostja on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Fere e-pood ostuhinna (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

Fere e-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R) kl 9.00-17.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval.

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti piires. Transport Eestist väljapoole on erikokkuleppe alusel.

Kaupa saab tellida Fere hulgilattu, Omniva pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada 45 kalendripäeva jooksul.

Kauba väljastamine Fere hulgilaost toimub lahtioleku aegadel. Kaup väljastatakse isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Fere jätta kauba väljastamata.

Fere ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Fere`st mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Fere e-poest sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Ostjale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Ostja pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Fere e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (avaneb siin) ning saata see e-posti aadressile fere@fere.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Fere e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Fere e-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Fere e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Fere e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Fere e-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Fere e-pood jätab endale õiguse mitte tühistada Kliendi tellimust ning mitte vastu võtta tagastatud kaupa juhul, kui ostetud materjalid olid spetsiaalselt tellitud Ostja jaoks eritellimuse alusel. Eritellimuseks loetakse:
- tootjalt spetsiaalselt Ostja jaoks tellitud eritooted, mis on tellitud lähtuvalt Ostja erisoovist ning mis ei esine Fere OÜ tavasortimendis;
- hulgitellimusi, mis on vormistatud pärast näidise saatmist ning heakskiitu Ostja poolt.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Fere e-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Fere e-poe kohustus.

Juhul kui diagnostika tulemus näitab, et defekt on tekkinud tarbija vea tõttu, siis Fere e-pood võib korraldada Ostja jaoks tasulise remondi või saata toode Ostjale tagasi. Kui Ostja ei nõustu diagnostika tulemusega, on tal õigus võtta teine arvamus, mille kulud jäävad algselt Ostja katta.

Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb Ostjal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga. Ostja korraldab ise diagnostika ja saadab selle tulemusel koostatud tööakti Fere e-poele. Fere e-poel on õigus tööakti järeldusega mittenõustumisel korralda teine ekspertiis, mille kulud katab algselt ise.

Pretensioonide lahendused võivad olla kas osaline hüvitis, toote tagasiost, vahetus või parandus.

Fere e-pood ei vastuta Ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul Fere e-poe poole, saates e-kirja aadressile fere@fere.ee või helistada telefonil 655 0231.

Fere e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

Kui Fere e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Fere e-pood vastutab, parandab või asendab Fere e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Fere e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Fere e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Isikuandmete töötlemine

Fere e-pood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Fere e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Fere e-poel puudub juurdepääs kliendi pangaandmetele.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.

 

Vaidluste lahendamine ja vastutus

Kui Ostjal on Fere e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile fere@fere.ee .

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Ostjal on lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Ostjalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Fere e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.